Kristihimmelfärd och derby

Får väl börja med att tacka Kristi för att han valde att fara till himlen så här mitt i veckan, så att vi fick en extra ledig dag :) Underbart! Och extrasnällt att det bjuds på sol också, det gillar vi!

Jag är hemma och pausar lite. Hade morgonpasset i stallet, vilket innebär att jag har hunnit fodra och släppa ut alla hästar samt mockat, gjort mat, fixat och donat åt min egna. Snart ska jag och pappa ta oss iväg till McDonalds för lunch och sen ska jag tillbaka till stallet. I eftermiddag ska Pepsi och jag vara med på granngårdens lilla träningstävling nämligen :D Vi ska rida en "derby-klass" vilket innebär att man först hoppar ett par vanliga hinder inne på sandbanan (90 cm) och sen rider man direkt ut på en gräsbana med några små terränghinder. Så skoj va! :)))

Önska oss lycka till!

Vi var där för 4 år sen och red samma klass faktiskt:





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: