Veckoplanering v. 13

Måndag - Vila
Tisdag - Uteritt, lösgörande med mycket galoppjobb och framåttänk
Onsdag - Hoppträning på Millenium
Torsdag - Vila, promenad
Fredag - Trimma på ridbanan, kort pass med check inför tävlingen
Lördag - Tävling Åtvidaberg, LB:1
Söndag - Uteritt, lugnt

Experimenterar lite med hur jag ska lägga upp "tävlingsveckorna" för att Pepsi ska ha så bra förutsättningar att gå så bra som möjligt i sina starter :) Med tanke på att hon kändes bra i lördags så kör jag ett lite liknande koncept nu tänkte jag, förutom att det är hoppträningsvecka istället för dressyr. Känner mig ganska trygg med LB:1an, så att det blir hoppträning istället för dressyr blir nog ändå bra. Tror att Pepsi kommer att uppskatta att få skutta, brukar vara så ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: