JW

Det som fanns i paketet som jag hämtade i förrgår var inget mindre än en beställd födelsedagspresent. Ni uppmärksamma med bra minne minns kanske att jag fick flera hemmagjorda presentkort på saker som jag önskat mig. Ett av dom var på en ryktväska :) 
Valet föll efter ganska mycket om och men på en knallröd en från John Whihaker. Och jag kunde inte vara nöjdare!! Riktigt snygg om jag får säga det själv, och dessutom superpraktisk :) Tusen gånger bättre än min förra gamla trotjänare från Börjes!

Väskan beställde jag HÄRIFRÅN och den kostade 349 kr.



          


Kommentarer
Postat av: Sara

Tjejen som jag följer med på tävling har en likadan mn vi använder till benskydd, boots, borste, vaccinationsintyg hållare och lindor så den är as bra och funkar till nästan allt. Det är en hästskötares bästa vän! ;)

Svar: Ja det kan man ju förstås också ha den till, smart! Ja men visst är de grymt bra, jag älskar min :D
// Hillevi

2013-09-16 @ 22:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: