Jag ❤ ledighet

Bara för att jag ska komma igång igen nu så dampar vårt internet, suuuuck! 
Hursom har jag haft en underbar ledig måndag, och nästan hela den är spenderad i stallet. Pepsi var på jättebra humör, och kändes fin att rida! Bäst av allt var nog när hon sprang ett varv i hagen efteråt och jag inte kunde skymta någon hälta :))) Imorrn vilar hon, och på onsdag tänkte jag kika på henne på böjt spår för att se om benet verkar blivit bättre. Hoppas!!! Räknar dagar till återbesöket, bara 11 av 28 kvar nu!
Imorrn är det dags för jobb igen, 7-16. Sådär taggad, men men. Kunde i alla fall inte fått en bättre start på veckan :D 

Kram H

Bara för att så får ni två charmiga bilder på min älskade lilla mupp ❤






Kommentarer
Postat av: Martina Aurén

Gud vad söt häst :) och vilken fin blogg du har :)

Svar: Tack så mycket :)
// Hillevi

2013-09-10 @ 12:41:18
URL: http://martinaauren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: