En vanlig onsdag

Hej på er! 

Det är verkligen trist när man varje dag känner att man vill blogga och är riktigt sugen, och så kommer det alltid nåt annat i vägen som ska prioriteras. Men men, dags att ta tag i det! För jag kommer trots allt aldrig lyckas förlänga dygnet hur mycket jag än vill. Den enda som kan se till att jag får tid att blogga är ju faktiskt jag själv! Det var andra bullar i skolan när man satt med datorn hela tiden liksom, och kunde passa på både under lektioner och raster ;) Fast det är nog också det enda jag saknar med skolan, och en del människor såklart då!

I alla fall. Nu sitter jag på lunch och ska strax ut och jobba igen! Har sparat det bästa till sist, så efter lite småfix har jag bara ridningen kvar innan jag slutar :) Nice va! 

Har så mycket att berätta och fortfarande massor av bilder att redigera och lägga upp :D Förutom fler av bilderna pappa tog på fältet så har jag ett gäng mysiga kvällssols-bilder som mamma tog på oss i söndags :) Har jag världens bästa föräldrar eller har jag? ❤️ Och just det, har dessutom blivit en del shopping på senaste, gissar att ni är nyfikna ;)

Hörs ikväll!

Kram H

Pepsi är poppis i hagen nu när hon är brunstig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: