Thule Horseliner

Klart att Pepsi ska åka fint! Enda sedan hon blev min har jag letat efter en bättre begagnad transport, kändes liksom som ett måste när man står utan ridhus och vill kunna hålla igång under vintern. För ett tag sedan hittade jag en annons på en Thule Horseliner i fint skick som jag och Pappa åkte och kikade på. Kraven var väl typ boogie, fräsch, hel och smidig till ett rimligt pris. Precis det som denna uppfyllde. Det är ingen värsta lyxen, men än så länge är jag supernöjd och Pepsi också tror jag :) Hon var lite skeptisk till framfönstret första gången jag lastade bara, men nu kliver hon på som om hon inte gjort annat.

Det är en av Thules enklare och lite mindre modeller, men som sagt jag är nöjdare än nöjdast hittils :D Så himla skönt att ha egen, allt blir så mycket smidigare och lättare när man vill åka iväg till veterinär, träning, tävling ja allt!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: