Shopping del 2

Här är lite bilder på "småplocket" som följde med mig hem från Scandinavium och Eurohorse :) Allt detta var dock också planerade inköp, förutom den riktigt snygga och stilrena tävlings/kalender-mappen i läder! De sålde den + stallboken + läderbalsam för 250 kr (bara själva mappen skulle kostat mer än 300 kr) och som den lilla planering/ordningslisan jag är så kunde jag såklart inte låta bli ;)
Annars då, jo det blev två påsar hästgodis som jag vet att Pepsi gillar då vi vunnit sånna en gång. Dom hade såklart inte några morotspellets :( 
Ett paket med stövelstrumpor från Kingsland. 50 kr för tre par, då var det helt okej att de var rosa haha ;)
Och sen ett par sporrar från sprenger också, lite längre än de jag har. Hade inte tänkt köpa ett par från sprenger, men då de var de enda i rätt längd och fast gummi som jag kunde hitta så fick de bli dom. Sitter som en smäck gör de, så värt var det :D 

        

        

                                
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: