Preliminär tävlingsplanering våren 2013

24 mars Väderstad HSK 
Lokal dressyr, LB:1 och LA:1

6 april Vikbolandets RF
Lokal hoppning, 1m och 1,10m

14 april Katrineholms RF
Lokal hoppning, 1m och 1,10m

4 maj Skärlunda RK
Regional dressyr, LB:3 och LA:3

9 maj Skogslotten RF
Regional hoppning (Majpokalen), 1m och 1,10m

1 juni Ekängens DR
Regional dressyr, LB:2 och LA:3

8 juni RK Ekenryttarna
Lokal hoppning, 1m och 1,10m

9 juni Hageby RK
Lokal dressyr, LB:1

23 juni Strömsholm
Ridledarutbildning

Här är alltså de tävlingarna som jag tänkt att jag och Pepsi ska åka på i vår :) Eller ja, Strömsholm är ju ingen tävling men det fick också hänga med i planeringen, bara för att jag läääängtar ;)
Klasser är såklart inte helt bestämt, det beror dels på vad som finns och dels på hur allt känns! Är som vanligt riktigt taggad!! Taggad på vår, utetävlingar och att saker och ting ska släppa :D Nuuu kör vi jaaaao!
Ses vi nånstaans? :)))


Kommentarer
Postat av: emma.m

Vi ses nog på de flesta hopptävlingarna skulle jag tro :)

Svar: Härligt! :D
// Hillevi

2013-03-21 @ 11:10:39
URL: http://emmamohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: