Lite mer från Avantias rea

Nä men inte trodde ni väl på riktigt att jag kunde hålla mig till två produkter från Back on track när vi var på Avantia? hehe ;) Men tycker ändå att jag är duktigt ekonomisk som passar på att shoppa loss när det faktiskt är halva priset på nästan allt, det är bra :) Fast nu, nu ska jag faktiskt ta och hålla mig till Göteborg om det inte är nåt jag verkligen verkligen behöver. Mindre än två månader kvar nu btw!! :D :D :D 

I alla fall. Nya broddar införskaffades, och det var faktiskt mycket välbehövligt! Dessa var det dock inte rea på, men de var inte speciellt dyra ändå. Linda rekommenderade dem, och eftersom mina blivit väldans utslitna och dåliga så passade jag på nu innan Avantia slår igen. Har hunnit testa dom två gånger, och I love them!! Pepsi har inte halkat en enda gång trots att vi, framförallt igår, verkligen ridit ordentligt i alla gångarter på både is, snö och slask. Glad tjej!

Ett par dressyrskydd fick också följa med, som jag också spanat in tidigare. Egentligen inget jag direkt behöver så där jättemycket, men jag gillar att de är enkla, smidiga och snygga på samma gång :) Perfekta till vardagstrim eller framridning på tävling!

Givetvis var jag även tvungen att plocka med ett schabrak, obligatoriskt ;) Mörkblått från protector, som jag också faktiskt funderat på tidigare! Kom fram till för ett tag sen att jag inte hade något marint allroundschabrak ju. Har ett i samma modell, fast grått, och det gillar jag mucho :) Bra passform och väldigt "stabilt". 

Även med allt detta är jag himla glad och ångrar ingenting :) Alltid roligt med lite nytt och fräscht, inte minst såhär inför våren såklart ;)

          


 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: