Inspo-boost

Just nu flödar min inspiration och motivation till det mesta, och mitt liv är himla fint :D Det är endast en pusselbit som saknas för att det skulle vara helt perfekt, men tillsvidare är det enda jag kan göra att försöka fokusera på de pusselbitarna som jag har, även om det är svårt.

Pusselbiltarna som tillsammans bildar min braiga tillvaro är i alla fall bl.a. följande...
... att våren faktiskt är på ingång :)
... att jag får så många olika chanser att rida att jag inte riktigt kan fatta det själv, lilla jag liksom!
... att all ridning inte bara är fruktansvärt rolig, utan även har gett synliga resultat på mina muskler och min kropp (y) Nästan "Hello magrutor" faktiskt, haha inte illa ;)
... att världens bästa Pepsi känns toppen och sätter guldkant på alla mina dagar ♥
... att jag knappt går i skolan något alls och dessutom knappt heller har nåt plugg som måste göras!!
... att det endast är 95 små dagar kvar till STUDENTEN :D
... att jag sist men långt ifrån minst har så galet fina människor runt om mig! Under loppet av kanske en månad har två personer skrivit till mig nåt i stil med "Världen behöver fler människor som du" :') Ni vet vilka ni är och ni ska veta hur mycket det betyder att få läsa dom orden. Åh, ni är ju bara för underbara ♥ 

Även inspo till blogginlägg har jag gott om, gäller bara att få tid att göra om idéerna till inlägg också ;) I'll do my very best! 

Sist men inte minst så måste jag bara säga, finns det något bättre än att lyssna på riktiga inspo-låtar och bara känna hur glad och stark man blir och hur humöret lyfts?! Två från självaste Mello är nuvarande favvosar på det temat: Vi kommer aldrig att förlora och Tell the world I'm here, bra texter :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: