Gårdagen

Tyvärr blev det ingen höjdardag resultatmässigt igår, som ni kanske såg på Equipe. Men jag är ändå himla nöjd, då Pepsi kändes jättefin och det verkligen var roligt att rida igenom programmen (ffa LA:1) :D Vissa punkter gjorde hon super verkligen! Finns ju mycket kvar att jobba på på LA-nivå såklart, men tyckte ändå att 57 % var väl snålt. Menmen, berättar mer sen och så kommer film såklart :) Är ledig idag (och resten av veckan :))) men har lite plugg som jag ska försöka få gjort nu. Hörs!


Kommentarer
Postat av: Lina Helmerud

LB:1 jag tycker att hon ser spänd ut och därför lyssnar hon inte på dig och går och kollar på annat men är ändå fin stundtals :).

LA:1 jag tycker hon är fin i största delen av programet men spänner sig lite då och då och blir lite låg i formen :).

Svar: Tack för dina synpunkter, kul att du tog dig tid :) Håller med till fullo!
// Hillevi

2013-03-25 @ 20:07:08
URL: http://shetttisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: