Ett ljust tips

I julklapp fick jag typ världens bästa pannlampa av pappa, och därför tänkte jag passa på att tipsa om den nu när jag hunnit pröva den en hel del! :)

Eftersom jag var med och valde och beställde så vet jag att den kommer från ett stort företag som heter Gadgetbay, som säljer helt nya saker på Tradera. Pannlampan heter "T6 CREE LED 1600lm Gen2 2x18650", så sök på det på Tradera så hittar ni den garanterat :)

Varför är den så himla bra då?
För det första så lyser den väääldigt starkt och trots kolmörker så kan man lätt galoppera på en större väg med den och hela tiden se marken framför sig bra.
För det andra är den prisvärd, endast 299 kr + 49 kr frakt, och trots att den skickas från Kina så gick det på bara nån vecka om jag minns rätt.
Pannlampan sitter även stadigt på hjälmen och känns inte tung alls.
Ännu ett litet plus är att knappen för av/på är stor och man behöver inte krångla med att ta av sig vantarna om man vill sätta på eller stänga av den :)
Sist men inte minst medföljer en laddare, så efter ett par ridturer så stoppar man bara in laddaren (ser ut som en mobilladdare) och laddar upp batterierna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: