De två utmärkelserna

Igår hade klubben årsmöte för verksamhetsåret 2012, och som vanligt delades en hel del priser ut :) Man kan bl.a. vara med och tävla med sina tävlingsresultat om att bli "Bästa Ekipage", och självklart var jag och Pepsi med! Vi har tidigare alltid haft marginalerna emot oss och hamnat på en retlig 4:e plats (alltid 3 placerade) men inte år 2012 :D Faktiskt så lyckades vi ta oss ända upp till 2:a-placering, så himla skoj!! 

Jag fick även utmärkelsen (för andra gången, hehe) Årets mesta funktionär (upp till 18 år), roliiigt :D

De två plaketterna bor numera alltså på min och Pepsis fina prishylla i mitt rum, tillsammans med bl.a. båda vandringspriserna från 2012's klubbmästerskap :) 




Kommentarer
Postat av: Lena Löfgren

Jätte-Grattis till utmärkelserna!!!
Because you're worth it :-)

Japp, då har jag bestämt mig för att OM jag föds på nytt och får ett liv till, så har jag första tjing på att bli en av dina hästar :-)
Snacka om lyx och mysliv man får då. Jag blir tränad på ett proffsigt och bra sätt vid varje pass, ompysslad, massage och tillsnyggad och med massor av myyyyys varje dag, bästa och snyggaste accessoarerna (bland annat Back on Track), någon som förstår sig på ett sto, få en hel blogg som nästan bara handlar om mig och hur fantastiskt bra jag är. Kan det blir bättre när man är häst hos dig? Nä det tror inte jag ;-) Kram på dig och var rädda om er och hoppas våren kommit lite längre hos dig än här :-)

2013-03-04 @ 12:43:10
Postat av: Lena Löfgren

Försökte lägga ut kommentar men det gick inte :-( Provar igen.

2013-03-04 @ 12:49:26
Postat av: Lena Löfgren

Stort jätte-grattis till utmärkelserna!!! Because you're worth it!!!

Japp, då har jag bestämt mig för att att OM jag föds på nytt och får leva ett liv till på jorden så har jag första tjing på att få vara en av dina hästar! Måste helt enkelt vara bästa livet: Vid varje träningspass bli tränad av ett proffs på absolut bästa och rätta sättet, få tävla och varje gång vara snyggast på banan, vara ute mycket i skogen, bli ompysslad varje dag med massage, borstning och massor av myyyyys, gott godis, en ägare som förstår sig på ett sto, snyggaste och bästa accessoarerna (bl a Back On Track), en hel blogg som nästan bara handlar om mig och hur fantastisk och underbar jag är ;-) Det måste vara himmelriket helt enkelt! Kram och var rädda om er och hoppas våren kommit längre hos er :-)

2013-03-04 @ 13:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: