Mot Rappestad!

Idag är det faktiskt tävling på schemat igen! :D Sista hopptävlingen för säsongen dock :( Men det gör mig ännu mer taggad till att få till två riktigt bra rundor :) Vi ska i alla fall till Rappestad och rida regional 1m och 1,10. Planen var att åka till Eken och skutta på deras gräsbana på lördag, men p.g.a. för få starter så har de tyvärr ställt in :( Så för första gången i mitt liv har jag fått efteranmäla mig (haha, hur sjukt att jag aldrig gjort det förut?) och ändra om alla planer.
Ska i alla fall bli riktigt roligt att komma iväg, var liksom en hel månad sedan vi hoppade över huvudtaget! Hoppas Pepsi är på G :)
Och som vanligt får ni hålla tummarna för oss, så hörs vi senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: