Datalös :(

Paniken som uppstod när lärarna i förra veckan sa "På onsdag är det dags att lämna tillbaka era datorer"!! REDAN? haha! Vi har ju fått Macbookar av skolan, och tanken är att man ska få sin i ettan och sen typ få den när man tar studenten eftersom den då ändå har tappat allt sitt värde. Men det här började dom inte med förens vi började tvåan, så jag har alltså bara haft min i 2 år. Vi har fått möjlighet att köpa ut dom, men en "gammal" dator för 5000 kr känns inte jättevärt direkt.
I början hatade jag min lilla mac, eftersom jag var helt inkörd på PC innan. Och även om jag hatar den ibland fortfarande, så har den ju ändå blivit min lilla bebis ;) Så saknad kommer den helt klart att vara, i alla fall innan jag köpt mig en ny!
Bloggningen lär bli lite lidande av dethär tyvärr, men en hel del har jag förberett och förhoppningvis är jag inte datalös speciellt länge :) Just nu håller jag i alla fall på för fullt med att ladda över alla miljarders bilder till min externa hårddisk, heja heja!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: