Dan före dan!

Hej på er!

Idag började jag dagen med att packa upp gårdagens shopping, alltid lika roligt att se vad man köpt egentligen ;)
Åkte till stallet för att mocka åt min fina och sen blev jag upphämtad av mamma för att göra lite ärenden på stan. Alltså jag tror seriöst att min samling vuxenpoäng fick sig en tillväxt med minst 53472798% när jag var på banken och snackade aktier, hahaha! Fatta noll :P
Fick skjuts till skolan sen för att måla sista lakanet till vårt flak, blev grymt!! Nu är jag påväg till Pepsi och när jag är klar med allt pyssel där så ska jag hem för att göra mig iordning inför restaurangmiddag med klassen. Mys :)

Imorrn eftermiddag springer vi ut, GALET!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: