Todays

Hallojsan!

Har lunchrast och sitter och njuter i solen. Gör ett försök att få liiiite bränna på mina kritvita ben, men jag har nog insett att det är ganska så väldigt kört på den fronten. Jag har hemskt svårt att få färg, och när tre av sommarens veckor har spenderats i ridbyxorna (och då typ kl 06.30-20.00) och resterande veckor ska jobbas heltid på kontor så ja, då är inte förutsättningarna så bra heller haha ;)

Planerna för eftermiddagen ser ut som så att jag och mamma åker ut till Pepsi när jag har slutat jobba. Hon har redan varit inne ett par timmar för att Layla skulle iväg, så vi åker upp till hagen och borstar och myser lite :) Sen ikväll ska jag äntligen träffa mina små bästisar Emma, Johanna och Amanda :D Var alldeles för länge sen! Vi ska åka och bada och bara ha det trevligt vid bästa Ågelsjön, vårt stammisställe ;)

Vi hörs!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: