På Pepsans önskelista

Trots att jag har gaaaanska så mycket utrustning, så är det faktiskt så att det behövs lite komplettering nu när jag blivit hästägare ;) Därför har Pepsi snickrat ihop en önskelista om vad hon vill ha inom den närmsta framtiden. Meen, hon fyller ju inte år förens om ett halvår, så vilken tur att hennes matte dels råkade ta studenten nyss, och dels råkar fylla år om mindre än en månad och kan önska sig lite åt henne hihi ;)
Sakerna är inte i ordning, sadlarna kommer först såklart :)



En tömkörningsgjord

Ett par tömmar



Ett tjockare vintertäcke från Horseware


 
 
En inpassad hoppsadel (gärna från antares om den passar!), och en sadelgjord med magplatta



   
 
En inpassad dressyrsadel och en dressyrgjord


En stor och fin boogietransport 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rekommenderar annars sadlarna från Butet, amerigo eller equipe alla dom är gryyyyymma :)

Svar: Tack för tipsen! Aldrig ridit i nån av dom, men tror inte att min "budget" räcker så långt om jag ens ska kika på dom eftersom jag ska ha två stycken sadlar ;)
// Hillevi

2013-07-21 @ 21:15:50
URL: http://iidaakarlssoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: