Goddagens!

Veckans tuffaste jobbdag är avklarad, gött! Måndagar är alltid halvkaos. Alla tidningsprenumeranter verkar nämligen sitta under helgen (när de flesta avdelningarna hos oss är stängda) och klura på vilka uppehåll/adressändringar de ska ringa in och beställa på måndag förmiddag ;) Sen pajjade typ telefonen mitt i allt också, så att det på något underligt sätt började ringa samtidigt som jag redan pratade i telefon, wtf?! haha hur är det ens möjligt? Menmen, fram emot eftermiddagen var det lugnt och skönt så man hann pyssla med lite annat än att bara prata i telefon hela tiden :)
Resten av veckan har jag förövrigt riktigt nice schema :D Slutar tidigt alla dagar utom torsdag, woop woop! 

Just nu sitter jag och laddar om lite i väntan på mamma, för att kunna ta bilen till stallet och min bästis :) Att cykla fram och tillbaka till jobbet räcker gott och väl hehe ;) Pepsi och jag ska leka lite på ridbanan tänkte jag, och sen gå en promenad. Imorrn tänkte jag sitta på henne för första gången sen Strömsholm, åh vad jag längtar!! Ska knåpa ihop ett inlägg med lite tankar om hur planerna framöver för Pepsi ser ut tänkte jag :) 

Kram på er!

Inte längtar jag till vintern direkt, men jag längtar efter att få sitta på bästis när hon är såhär fiiin :') ♥

 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: