Det tar sig!

Det är så himla skönt ska ni veta att Pepsi har lagt på sig en hel del, och börjar bli riktigt fin i hullet! När vi åkte till Strömsholm var hon rätt så smal, vilket även min kursledare poängterade när vi visade hästarna vid hand första dagen. Eftersom de stod inne så pass mycket så hade jag bra möjligheter att öka maten ordentligt. Genom att käka konstant, och få ca 18 kilo hösilage per dag så tyckte jag att hon började lägga på sig mot slutet. Dock är det ju väldigt svårt att se när man ser hästen varje dag.

I skrivande stund står vi och betar lite och jag kan konstatera att jodå, hon har garanterat lagt på sig :D Nu har hon gått på gräs i 2 veckor, så hon kan inte bara vara "uppsvälld" av vattnet i gräset.
Nu ser man inte längre revbenen alls lika tydligt, så ingen kan vara gladare än jag över att se henne så jämn och fin :)))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är ju suuuuuper-fin!!! Du är fantastisk att få Pepsi att må bäst :-) Kram Lena

Svar: Hihi naaaw! :') Fiiiinaste <3 Kram!
// Hillevi

2013-07-26 @ 21:41:34
Postat av: Carro

Härligt Hillevi!

Svar: Ja det är det verkligen!! :D
// Hillevi

2013-07-26 @ 23:19:44
URL: http://carolinedjerf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: