Shopping del 2

När jag och pappa var på hööks och inhandlade skorna och chapsen kunde jag inte låta bli schabraket som jag tipsade er om för ett tag sen ;) 134 kr för ett himla snyggt schabrak som jag vet har bra passform och som dessutom i alla fall tillfälligt går ur sortimentet, oemotståndligt! 
Från Hööks fick även ett par nya dressyrpaddar följa med hem :) Bra att ha ett par extra att byta med när de andra är i tvätten liksom!

          
 
Sen fick jag även paket förra veckan! Paketet innehöll en extremt superstark pannlampa som jag önskat mig :D Nu ska vi verkligen trotsa mörkret, hihi! Har inte ridit med den ännu, men den verkar riktigt grym :) Spännande! Mycket värt såhär på vintern tycker jag, för det blir ju (tyvärr) himla mörkt om kvällarna.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: