Lyx-schema

Inte kan jag då klaga på schemat som jag kommer gå efter hela terminen :D Förövrigt sista jäkla terminen på hela gymnasiet, galeet! 


Bortsett från att man skulle kunna trycka ihop alla lektioner på bara måndag och tisdag, gå 8-16 och vara ledig resten av veckan, så är jag nööjd ;) Att vara ledig VARJE onsdag sitter fint, och på torsdagar så slutar vi 9.30. Snacka om att man hinner med en hel del skoj sådär mitt i veckan :) 

Till råga på allt så har vi i stort sett bara en jobbig kurs, Engelska C. Just nu har vi både en trist bok och en äcklig rapport på 4000 ord att skriva -.- Och inget av detta får vi göra på lektionstid. Menmen, så fort den där dumma rapporten är ur vägen så kommer jag att känna mig friiiii :))) Just nu är det dock tyvärr lite panik på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: