Väldigt vanligt

En ganska så väldigt vanlig och tråkig måndag har passerat, och med den avklarad så ser jag fram emot en grymt bra vecka! :D 

Vi hade två lektioner i skolan idag, varav en det skulle hållas ett engelska-tal om evolutionen på ena och jobbas lite franska på andra. Talet gick okej, tack och lov! Sååå skönt att ha det gjort :))) På franskan hann vi med lite betygssnack, vilket bara var positivt och ännu mer positivt :D Känns gött!

Efter skolan blev det stallet, och idag blev jag verkligen påmind om varför jag brukar försöka att undvika att vara där mellan 16-18 på vardagar. Måndagar och tisdagar blir det ju tyvärr så eftersom det är enda tiden jag inte går i skolan och Pepsi inte går lektion. Tur att jag har lyx-schema de andra dagarna :) I alla fall så var det kaoooos med barn, föräldrar, hästar och jag vet inte vad öööverallt. Nej, inte direkt mysigt att stå och borsta och rykta då inte tyvärr. Men, Pepsi blev i alla fall ren och fin och imorrn får vi ta igen myset :) Dessutom ska vi ut i snön och busa, lääängta!!

Väl hemma tog jag mig i kragen och läste ut resten av engelskaboken som vi ska ha seminarie på på fredag. Kors i taket vad duktig jag känner mig! :D Nu är det slut på allt vad heter pluggande för den här veckan, och jag ska njuta till max. En massa häst kommer det såklart att bli, precis som nästa vecka när vi har sportlov :)))

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: