På mina fötter och ben



Fick den här kommentaren på inlägget med bildbomb nummer ett från sjukhusfältet :) Tyvärr var den ju anonym dårå, men tänkte att kanske kan vara fler som undrar också så jag kan ju faktiskt ta det i ett inlägg!

Faktum är att det inte ens är några stövlar jag har, utan världens snyggaste och bästa chaps till ett par dyngsköna skor! Sjukt bra köp (juklappar) bägge två :D Chapsen är väldigt höga och smala i modellen, vilket passar mina ben utmärkt :) Skorna var mjuka och sköna från första stund, och jag har faktiskt till och med ett par likadana till vardags ;)

Både skor och chaps är från Hööks och jag rekommenderar dem varmt!

 
           

 
       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: