Läget

Hej på er!

Som vanligt är det fullt ös medvetslös nu när jag är ledig, haha ;) Kul har jag, det kan jag lova er och dagarna är fulla med häst, häst och så lite mera häst ;)

Just nu är jag hemma och mellanlandar med lite lunch. Har varit på Ånestad nu på förmiddagen, och Wendis fick sig en riktig genomkörare på ridbanan! Traven var väldigt bra, men i galoppen hade han en del att säga till om om man säger så :P Efter mycket om och men så sa det till slut "klick". Det var som om nånting helt plötsligt bara släppte och han blev kalasfin :D Trött och svettig som få blev han, men nöjd också tror jag ;)

Alldeles snart ska jag möta upp Amanda! Vi ska ner till NFK, grannklubben/ridskolan, för att göra ridprov inför ridledarutbildningen :) Kul ska det bli och jag är faktiskt inte alls speciellt nervös! Känns som om jag inte kunde ha förberett mig bättre, med tanke på alla olika hästar jag suttit på nu senaste! :) Önska mig lycka till i alla fall :D

Mer uppdate kommer ikväll, dvs efter att jag gjort provet, haft tävlingsmöte och tagit hand om Pepsi (som förövrigt har vilodag idag) :)

Kram på er och ha en fin dag! Äntligen har solen tittat fram här hos mig i alla fall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: