Helt i min smak

Alltså, jag har för det mesta tyckt att "hysterin" kring HV Polo har varit ganska överdriven, och många av deras produkter gillar jag verkligen inte. Men antagligen kommer det att ändra sig, eller det har det redan gjort till viss del! Helt plötsligt bara sådär blev jag störtkär i deras standardmodell på schabrak som fått lite nya touchar inför våren 2013!
De tre schabraken nedan skulle meeeer än gärna få flytta in i min garderob, och känner jag mig själv rätt kommer minst ett av dom att råka göra det inom kort också ;) haha! Älskar i alla fall färgen, "stilrenheten" och "sportigheten" på alla tre (haha vad hände? jag som typ aldrig tidigare tyckt om rosa :P), och har man en mörk skönhet så kan dessa godingar bara inte bli annat än galet snyyyygga :D 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: