Back on track

I tisdags så hade jag verkligen himla flyt! Amandas mamma hade sett en annons i tidningen där det stod att Avantia (En av Norrköpings ridsportbutiker med i stort sett bara märkesgrejer) skulle ha utförsäljning då butiken (tyvärr) ska upphöra. Amanda och hennes mamma skulle dit på vår håltimme, och de var så snälla och lät mig hänga på :) När vi kom dit visade det sig att de hade minst halva priset på i stort sett allt, inklusive Back on tracks produkter som jag suktat länge efter! Fanns två fleecetäcken kvar, varav ett var i Pepsis storlek :) Efter lite funderande, väldigt lite måste jag erkänna, så slog jag till. Halva priset liksom!! När jag ändå höll på så plockade jag med ett par snabbabandage också, vilka jag tror att Pepsis galliga ben kommer att gilla mucho. Bara idag när hon testade dem i ca 15 minuter tyckte jag att det märktes skillnad! :D

Är så himla nöjd med dessa inköp, och det är jag säker på att Pepsi är/kommer att bli också! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: