Planer för dagen

Godmorgon, eller förmiddag kanske man säger ;)
 
Idag har jag lyckats sova ut ordentligt, så skönt! Och det bästa av allt, jag är ledig imorrn också :D Planerna för dagen ser riktigt nice ut! Om en stund ska jag och mamma ner på stan och byta en tröja som jag fick i födelsedagspresent, och sen käka lite lunch. Hela eftermiddagen ska spenderas i stallet med min älskade. Vi ska ta en långtur och testa en ny sväng är tanken, en sväng som så smånigom kommer bli vår "intervalltränings-runda" :) Spännande va! haha. Ikväll sen har vi stallmöte, och därefter flyttar jag över till pappa. Sen var dagen slut ;)
 
Igårkväll var jag och Amanda föresten på trevligt "hejdå-kalas" eller vad man ska kalla det. Vår f.d. klasskompis Gabriella ska nämligen ta sitt pick och pack och sticka till Sydamerika i 8 månader bara sådär. Sjukt! Alla lyckönskningar till henne i alla fall ♥

Nä, dags att sätta lite fart! 

Kram H

              Amanda igår, påväg till Gabriella :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: