Birthdaaaaay

Wiiho, onsdagen den 14 augusti och lilla jag fyller 19 år! :))) Har redan hunnit med att fira en hel del med alla underbara människor omkring mig ❤
I söndags hade vi lite släktkalas hos pappa, trevligt :) Sen igårkväll var jag ivägbjuden på lite "hemligt" firande med mina tre bästa vänner, EJA :D De överraskade mig med Elitbubbel på Grand Hotel, vilket innebar bad i bubbelpool, bastande och därefter middag på Bishops Arms inklusive dryck :))) Sjukt mysigt, roligt, trevligt och bara SUPERNAJS ;) Dessutom var de så snälla att jag fick presentkort på Hööks OCKSÅ, världens finaste vänner ❤
Imorse blev jag firad hos mamma med sång och paket på sängen :) Ikväll ska vi ut och äta, värsta lyx med ute-middag två dagar i rad :D
Har fått en MASSA superfina presenter, tänkte visa lite när jag får tid :)

Födelsedagsplanerna ser ut som så att jag slutar jobba nu vid tolv. (Har "ofrivillig rast" nu i väntan på att datorn börjar funka igen). På hemvägen ska jag hämta ut två paket på ICA, och sen hem för lunch och ombyte. Har lunchfodringen i stallet sen, och i eftermiddag kommer äntligen hovis! :D Så sjukt skönt, för Pepsis hovar är inte roliga för tillfället :(

Hörs senare!

Kram H




Kommentarer
Postat av: Lena Löfgren

Massor med stora GRATTIS KRAMAR till dig från mig :) och ha nu en underbar kväll :-) Kram Lena :-)

Svar: TAAACK BÄSTA LENA :D <3 KRAM!
// Hillevi

2013-08-14 @ 15:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: