Torsdagen den 18 april

Hejsan på er!

Fullspäckad dag idag! Har skönt nog varit ledig från skolan, men började med att plugga lite. Åkte sedan ut till Holly och där blev det en trevlig skogstur på lite (för mig) nya vägar tillsammans med Elin och Shiloh :) Hollan var på väldigt blandat humör, ena stunden väldigt loj och seg och nästa stund småbusig och riktigt pigg! 
Var hemma och vände för lite lunch, och sedan vidare upp till Pepsi. Hon fick mockat och nytorvat, och sen en ordentlig makeover :) Riktigt snyggig blev hon efter benspolande/torkande och en massa rykt. Lite gos hanns också med innan jag drog vidare för att möta upp Linda och Masken. Jag fick äran att åka med på en clinic som de skulle rida på Skärlunda, och det var hur kul som helst att se! En hel drös med sjukt fina dressyrhästar, alltifrån 4-åringar till GP-hästar. Var verkligen fascinerande och inspirerande, wow! 

Det var dagen det, men det var ju egentligen inte därför jag loggade in här. Tyvärr var det mest för att säga redan nu att uppdateringen kommer ligga lite nere under helgen. Kanske kommer upp nåt tidsinställt eller nåt kortis från mobilen om ni har tur, men annars tror jag att jag gör bäst i att lägga bloggen åt sidan och låta mig ha lite "ledigt". På lördag går nämligen min och Amandas första projektarbetstävling av stapeln, och det är mycket som ska fixas och donas. Det mesta är under kontroll just nu, vårt enda problem är ridbanan. Tänk att det där jäkla skitvädret kan ställa till så mycket oro, extrajobb, nervositet, problem och noja!! Menmen, förhoppningsvis så ska mycket vind och sol under morgondagen göra susen. 
I alla fall så är det mycket som ska förberedas imorgon, och sen blir det såklart fullt ös hela lördagen. Om nån av er ska dit, så kommer ni att hitta mig i sekretariatet :) På söndag sen ska jag troligen hoppa in och ha ridlektioner på ridskolan 9.30-13, och sen rida Pepsi på eftermiddagen. Hoppas på att vi kan trimma dressyr på utebanan för första gången, skulle vara helt underbart!

Så ja, nu vet ni i alla fall hur läget ser ut. Och vi hörs, helt enkelt :)

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: