Lite om gårdagen och sådär

Goddagens! 

Blev en låååååång dag igår kan man säga. Uppstigning kl. 6 och i stallet en halvtimma senare. Frulle till Pepsi och sen in i transporten och iväg. 4 timmar spenderades hos Katrineholms Ryttarförening på en trevlig tävling, och vid kl. 13 var vi hemma. Två timmar tog det att mocka, fixa Pepsi, packa upp och putsa grejerna. Vid kl. 15 harvade jag och Amanda banan, och lyckades dessutom köra fast två gånger. Klara lagom till möte med tävlingssektionen kl. 16, och därefter blev det lite Pepsi-mys och pyssel innan jag tog bilen till Lilla H. Stallmöte stod på kvällens agenda, och lite planerande inför GHS! Bara 10 dagar kvar, tjohooo :D Vid halv nio nån gång landade jag hemma hos pappa för middag, tv-tittande och dusch. Man kan säga att jag var ganska så slut sen när jag väl kom i säng sen ;)

Tävlingen gick förövrigt helt okej! Första klassen var inte bra, men att hon i 1,10:n gjorde ännu en kanonrunda med endast en miss (denna gång på ett räcke faktiskt!) gjorde att vi åkte från tävlingen nöjda och glada ändå :D Nollan är verkligen så nära att jag kan ta på den nu, vill vill vill sätta den!! Ute sen, då kommer den!
Film är på G i alla fall :)

Idag har jag varit i skolan ett bra tag, och därefter varit i stallet och fixat och donat med allt och lite till. Nu blir det chill-kväll!

Kram H



Kommentarer
Postat av: Emma.m

Det är så typiskt att jag missade alla inomhustävlingar eftersom det är där jag och Quizzy har varit som bäst '-.-

Svar: Så tråkigt :( Men utomhus på stooor bana i fint väder är ju i alla fall roligare :D Ni kommer säkert vara grymma där också! Kul att ni kommer på lördag förresten :)
// Hillevi

2013-04-15 @ 21:15:10
URL: http://emmamohlin.blogg.se
Postat av: Emma.m

sv: Ja absolut, det ska bli roligt. Jag är riktigt taggad :)

Svar: Härligt, då ses vi då! :)
// Hillevi

2013-04-16 @ 16:15:15
URL: http://emmamohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: