Godnatt på er

En lång lördag lider mot sitt slut, måste verkligen sova typ nu! Imorrn drar jag och Pepsi till Katrineholm och skuttar, och det blir tiiiiidigt :) Är grymt taggad!

Fullt upp har det varit idag om man säger så. Började dagen hos Pepsi med mockning och påspackning innan jag och Amanda satte oss i tävlingsrummet och jobbade med startlistor osv till vår projektarbetstävling nästa helg :) När det var så gott som klart gick jag över till att packa och fixa alla tävlingsgrejer innan jag tog bilen via McDriven till Linda. Där väntade Leffe på att bli knoppad och fin till sin sena start i en Msvb:4 på VRF. Så tjusig så blev han! Linda red Masken i klassen innan, så sen kom hon hem och bara bytte häst. Masken som debuterade Msvc:1 lyckades förövrigt samla ihop hela 65% och en 10:e placering, så duktig!

När Leffe hade åkt fixade jag lite fint tills han skulle komma hem, för att sedan ta bilen tillbaka till Hageby. Där väntade en väldigt trött och mysig Pepsi på att bli riden! Joggade henne ett pass i ridhuset och det kändes riktigt bra, åh bästa :D Mycket övergångar och sidvärtsrörelser fick hon jobba med, och sen avslutade vi med att skritta en sväng i skogen :) Tillbaka i stallet återstod bara att göra henne extrasnygg och sen kvällsfodra. Var dessutom ambitiös nog att knoppa henne fast det är hoppning, så hon kommer verkligen stråla imorgon ;)

Nä, nu ska det släckas! Håll som vanligt tummarna för oss imorrn, och är ni extra nyfikna kan ni följa oss online på Equipe :)

Kram H


Kommentarer
Postat av: sara Peralta Karlsson

Jag tror att våran dressyr lärare Malin Hansson var med och tävlade med Primero hit i MSVb:4 på VRF :)
Hur gick det för linad i den klassen?

Svar: Kan säkert stämma! :) Jag har faktiskt inte pratat med Linda sedan efter hon startade Leffe, men vet i alla fall att de fick 60,5%! Så speciellt dåligt kan det ju inte ha gått, även om vi såklart hoppats på placering ;)
// Hillevi

2013-04-15 @ 00:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: