Världens vackraste och mest betydelsefulla vägg

Idag när jag kom hem tog jag äntligen tag i något som varit på G länge :) Borde prioriterat att plugga, men det här var sååå mycket roligare ;) Får ta mig i kragen med plugget imorrn!
I alla fall så har jag satt upp en hel massa tavlor och möblerat om en aning, för att kunna göra iordning världens kanske vackraste och mest betydelsefulla vägg. Nedan får ni resultatet, galet nöjd :D Tyvärr tråkiga mobilbilder, men orkade inte ta fram kameran idag :P

Blir helt varm och glad av att titta på den här väggen, min bästaste bästis ♥ Stort tack till alla er som tagit alla dessa underbara bilder, ni anar inte hur glad jag är över dem. Alla är de speciella, för de bär på sitt eget unika minne. Jag älskar varenda en.

There's no one like you.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Snyggt Hillevi! Måste ta tag i min hästvägg någon gång hehe... Väldigt snyggt iallafall!
/Emelie

Svar: Tack så mycket! :)
// Hillevi

2012-09-24 @ 21:00:00
URL: http://emmisz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: