5 september 2012

Onsdag idag, och en chillig sådan (y) Är seriöst så sjukt jävla asgrymt att knappt ha några lektioner nu för tiden, som jag väntat på detta! 2 lektioner/dag tre dagar i veckan och sen 4 lektioner resterande 2 dagar äger fett :))) Och sen blir lektioner inställda hit och dit också :)
Hittils har jag även varit duktig och pluggat lite ordentligt på håltimmarna så so far den här terminen har jag inte suttit med näsan i plugg en endaste minut hemma :D Och inte ens känt att jag borde typ, haha! Så himla gött!

Idag tog jag en skön sovmorgon innan jag vid kvart över tio begav mig mot bussen och skolan. Porträttbilder togs, och som vanligt blev jag säkert superbra. Eller inte :P Haha! Fast det är ju lite kul att ha i efterhand sen, så jag får stå ut framför kameran i de typ två sekunderna faktiskt ;)
Samhällslektionen som skulle ha varit efter fotograferingen var inställd, vilket innebar att jag och Amanda hade hål från 11.15 till 14.40. Egentligen ganska drygt, men som sagt är jag faktiskt ganska duktig på att utnyttja tiden nu :) Skrev både loggbok och projektplan till vårt projektarbete, pluggade lite på franskaglosor till imorrn, gjorde klart en religionsuppgift och skissade lite på en idrottslektion jag och Amanda ska hålla längre fram. Utöver detta hann jag ju chilla en hel del också, med gratis fästis och chokladboll ;)

Vid 14.40 entrade vi dagens sista (och förövrigt enda då) lektion, engelska. Det var inte speciellt blodigt precis, och som vanligt fick vi sluta tidigare än vad vi skulle :) Efter engelskan så blev det bussen upp till stallet för att träffa min finis :D Borsta, rykta och mysa hann vi med. Tyvärr inte så länge som jag velat, då hon självklart skulle ut på lektion och hårdjobb :( Bläää, vill inte att det ska vara såå! Fina älsklingen ♥
Gjorde i alla fall iordning i boxen, la in nya torv och lämnade två äpplen. Har bytt till mig att ha henne imorrn, för två "stallvärds-dagar" :))) Kunde inte låta bli, speciellt med tanke på helgens dressyrtävling och att vi slutar halv tio i skolan ;D Det ska helt klart dressyrtrimmas!! Wiiie vad jag längtar :)))

Vi hörs imorgon gott folk, för nu borde jag sova!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: