4 september 2012

Veckans "värsta" skoldag flöt på fint idag, wiie :) Religion, samhäll och matte är väl inte roligaste kurserna kan jag inte påstå direkt. Men som sagt, helt ok idag ändå!
Efter lunchen cyklade jag och Amanda upp till Eber för att ha Idrott. Basket stod på schemat och det var rätt kul :) Inte för att jag är nå vidare bra på't men ändå ;) haha. Kan känna att jag känner mig lite halvstel och seg i framförallt överkroppen, efter att ha "tränat" två dagar i rad. Det hör ju tyvärr inte till vanligheterna direkt ;)

Vi slutade strax efter två så då cyklade jag hem (i regnet -.-) och bytte om till stallkläder och åt lite mellis. Tänkte vänta ut resten av regnskuren, men den ville inte ta slut och eftersom jag hade lite bråttom så fick det gå ändå. När jag var halvvägs slutade det i alla fall ;) 
Var skulle jag då? Jo Lilla Hageby, som ni kanske förstod :) Idag hade jag ju Holly för första gången, så vi tog en tur runt fälten och red lite på alla fina grusvägar som finns runt stallet och hagarna osv. Hon var duktig, men lite spänd. Förståeligt dock då hon ju faktiskt bara är bebis, det blåste en del och hon hade nån annan än matte på ryggen ;) Men över lag gick det bra i alla fall! Ska bara lära mig lite ridvägar också så småningom :)
Förutom att rida så fixade jag ju stallpysslet och så så klart. Tycker (lite halvlustigt nog) att det är himla kuligt att fixa mathinkar, mocka och göra allt i fin ordning :) Dock blev det ingen mockning idag, för Eva hade varit där på morgonen och haft utsläpp så hon hade passat på att mocka då, himla gulligt :)

Efter att jag varit hos Holly skyndade jag mig upp till Hageby och träffade ett gäng ur tävlingssektionen. Preliminära startlistor till helgens tävlingar skulle ut, och så lite annat småfix. Hann bara pussa en snabbis på min finis :( Inte okej, men det ska kompenseras upp resten av veckan :))) Då ska vi mysa och rykta så det står härliga till! :D
Mockade ju då såklart, gjorde extra fint i boxen och lämnade ett äpple i krubban. Kanske hon kan gissa att det var från mig i alla fall? :) Cyklade sedan hemåt tillsammans med Ebbis och nu har jag mest hängt framför tv:n. Borde ha pluggat, men det får bli på morgondagens håltimma det!

Kram H

Här kommer i alla fall ett par bilder på lilla Holiday :) Kommer bättre nån dag när det är fint väder och jag har mer tid!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: