14 september 2012

Fredag och ännu en skolvecka avklarad, räknar seriöst ner till studenten nu haha ;) Naevars, men idag verkar det som om alla varit extremt fredags-trötta och sega. Kan bero på det kassa vädret vi haft här i Norrköping delvis, det har regnat i stort sett konstant hela dagen. Men nu på kvällen har det i alla fall spruckit upp, och enligt prognoserna ska det hålla sig fint i helgen. Fingers crossed! :)

Jag kan lova er att det inte är någon höjdare att ha veckans lämgsta och drygaste skoldag på fredagar, så sjukt omotiverande och man vill mest bara därifrån och ta helg så fort som möjligt. Helst redan igår typ! Vi har haft Religion, svenska, Matte och så Engelska. Med andra ord bara "pluggiga" och rätt jobbiga ämnen. Men som sagt, räknar ner till studenten och idag snackades det både mössor och studentflak i klassen :D

Vi slutade strax innan fyra och då satte ja mig på bussen och åkte upp emot stallet och min fina pålle :) Massor av mys och rykt, finis blev hon och nöjd och glad ;) Sen skulle hon ut på lektion :( Blev dock väldigt glad när jag insåg att båda hennes grupper skulle ut i skogen, med andra ord får hon lite kul och inte så jobbigt i alla fall :)

När hon traskat ut så mockade jag fint och tvättade rent i skitgrisens vattenkopp och krubba, samt lämnade lite mumsbitar innan jag cyklade hemåt. Tacos väntade på köksbordet och sen bar det av på bio :) Filmen var grymt bra!!
Just det, hämtade ut ett paket på vägen också :D Alltid lika kul! Ni kan ju få roa er med att klura på vad det kan innehålla, tror faktiskt inte ni har en aning om jag ska vara ärlig ;) Haha! Pepsi ska i alla fall få pröva det imorrn, en liten ledtråd ;)

Nä, nu ska jag sova! Imorrn förmiddag ska jag försöka få lite vettigt gjort här hemma (eftersom Pepsi ändå ska gå lektion -.-) och sen på eftermiddagen blir det stall, Pepsimys och tävlingsfix :) Taggaaa!

Kram H

Hihi, gammal bild ur arkivet! Tötisen ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: