Mellanlandar

Som jag skrev igår så är jag ledig idag :D I vanliga fall har vi två lektioner på onsdagar, men båda är typ inställda. Veeerkligen inte mig emot, fler lediga dagar åt folket! ;)

Gick upp skapligt imorse för att kunna utnyttja dagen till fullo. Tog bilen ut till Lilla H vid nio eftersom jag hade Holly idag också :) Vi tog och red lite enkel dressyr på grusvägarna, men nja. Inte riktigt våran dag idag tror jag. Ibland var hon superfin, och ibland bara ålade hon sig och gick inte fram alls. Men nöjd och glad var hon i alla fall efteråt, så lite kul tror jag allt hon tyckte att det var :)

Kom hem för en liten stund sen, och nu blir det lunch med pappa som lägligt nog jobbar hemifrån idag :D I eftermiddag ska jag såklart upp till Pepsi och mysa! :) Jag och Amanda har även planerat en liten kul grej, under förutsättning att det inte börjar regna. Mer om det sen!

Kram H 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: