KÖRKOOOORT :D :D :D


Kommentarer
Postat av: Lena Löfgren

Tjooooohoooo GRATTIS!!!! GRATTIS!!!! Såååååååå häftigt!!! En av alla de bästa dagarna i ens liv faktiskt :-) Visste med all säkerhet att du skulle fixa, det ingen tvekan, och det är huuuuuur härligt som helst få köra omkring själv och bara få känna sig självständig :-) Stor Bamsekram till en nybakad bilförare som jag vet kommer fixa både körning både utan och med släp :-) Kram igen från en som haft roligt på vägarna i 25 år och det är fortfarande sååå kul att köra....uuuups oj så länge var det ja ;-)

Svar: TAAACK TAAACK TAAACK TUUUUSEN TAAACK :D Jaaa verkligen!! Haha, ja jag kan tänka mig det :) Ska träna lite bara, sen får Pepsi hoppa in där bak även när jag kör ;) Så himla häftigt känns det! Haha, stoooor bamsekram tillbaka! <3
// Hillevi

2012-10-04 @ 12:26:25
Postat av: Ebbaaaaa :D

GRATTIS! Nu äru tant på riktigt ;)

Svar: TAACK :D Haha ja jag är väl det ;D
// Hillevi

2012-10-04 @ 18:25:16
URL: http://ebbaohlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: