5 oktober 2012

Godmorgon på er, eller förmiddag var det visst! :)

Hade en himla bra dag igår måste jag säga, och den största anledningen till det kan ni ju kanske lista ut själva? ;) Känns så underbart skönt att ha allt vad heter körkort avklarat, även om jag måste erkänna att jag kommer sakna min körlärare lite!
Och så måste jag ge er ett supergigantiskt tack för alla gratulationer, inte minst alla på facebook. Herregud, ni är helt underbara och att så många bryr sig är ju helt galet. Kan inte tacka er fina människor tillräckligt!! :'D ♥

När jag hade kört upp så mötte jag upp mamma på stan och så firade vi lite genom att äta supergod lunch på Paus :D Har faktiskt aldrig ätit där tidigare tror jag, men det ska jag absolut göra igen. Helt galet god Dagens som bestod av kyckling, rostad potatis, basilikasmör, läsk, salladsbuffé och färskt bröd. Mmmm, bästa lunchen på länge!
Cyklade sen upp emot stallet för att mysa med och rykta min fina. På eftermiddagen vankades det stallvärdsjobb och därefter US-möte. Kom inte hem förens runt nio då det blev ett låååångt möte, och hemma hann jag bara chilla lite och äta pizza innan sängen väntade. Och juste, bästa pappa hade köpt jättesmarriga bakelser dagen till ära, vilken tjockisdag ;D

Idag är det äääääntligen fredag, ska bli så himla skönt med helg! En ganska lugn sådan blir det, för Pepsi och jag har "vilo-helg" från tävlingar. 

Seeee ya!

Kram H

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: