Härlig start på lovet

Inledde dagen som planerat hos Pepsiplutt :) Vi tog en långritt bort till grusisarna, och ytterligare en liten sväng extra. Underbart väder och fiiiin & glaaaad pålle ❤ Grymt helt enkelt!

Hos HollyPolly sen blev det tyvärr ingen hoppning. Vi ställde in för att vi trodde banan skulle vara för hård, har varit en hel del minusgrader här i natt nämligen. Åkte i alla fall ut och skulle motionera damen, och då upptäckte jag att tack vare solen var banan helt upptinad och alldeles perfa :) Så jag plockade fram lite bommar och körde lite enkelt markarbete. Hon var lite segis, men annars trevlig och fin :) Bommarna fixade hon bra!

Nyligen kom jag hem från Pepsi, världens bästa. Två timmars underbart lugn tillsammans med mitt hjärta, lördagskvällen kan ju knappast bli bättre :') Ryktade och gosade först och sen fick hon mysa i backontrack-täcket medan jag friserade henne fin :) Nöjd tjej! Avslutade med att mata och natta alla hestarna :)

Lovet kunde nog inte börjat mycket bättre än med en dag som denna! :)

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1619311/images/2012/pic_508c3ece9606ee1a25ec4d77.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: