3 oktober 2012

Studiedag idag, gryyyymt bra :D Har självklart spenderat alla lediga timmar på bästa sätt, i stallet och med en massa häst :))) 

Började morgonen med att sova lääänge. Vid halv elva var jag uppe i stallet, och då mockade jag och fixade innan jag hämtade in Pepsi. Hade självklart bytt till mig henne eftersom vi var lediga :D Gjorde henne fin och sedan begav vi oss iväg på långtur bort till världens bästa grusvägar :))) Älskar dom verkligen, lika mycket bägge två ;)
Pepsi var som alltid sjukt underbar att rida där borta, världens power och sådär alldeles lagom på :D Rör sig som tusan gör hon, så att sitta ner är så gott som omöjligt haha :P Men himla fin är hon allt, man kan inte annat än le. Bästaste ever ♥  

Tillbaka i stallet var det hög tid för lunch, för både mig och Pepsi. Under tiden fixade jag och Amanda lite med vårat projektarbete också, spännande spännande :) Sen var det dags för Pepsi att bli lite avborstad och gå ut i hagen igen. Fixade iordning alla grejjer innan jag tog cykeln och trampade mot Lilla Hageby :) Självklart började det dock regna precis när jag börjat cykla, och slutade när jag kom fram. Sååå typiskt -.-

Holly var och är förövrigt inte halt i alla fall, utan bara himla svullen. Hoppas på att det går ner och att det inte blir värre, än så länge verkar det inte så super-allvarligt i alla fall :) Håller tummarna.
Eftersom Holly inte skulle ridas så undrade Emma (som jag red ut med för två veckor sen, tror jag det var) om jag ville skritta hennes lilla vita arab istället :) Så jag mockade och fixade åt Holly och Emmas Myran, och sen tog jag en mysig kvällstur tillsammans med Inger och hennes häst Amelito. Tillbaka sen så blev det en stunds promenerande med Holly och lite borstning innan pappa var snäll och hämtade :)

På hemvägen åkte vi förbi stallet igen. Borstade, kvällsmockade och godnattpussade min fina innan det bar hemåt för middag och lite tv-tittande. Imorrn gott folk får ni hålla tummarna för mig, nu jäklar!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: