28 oktober 2012, gårdagen

Fullspäckad dag igår, kan man minst sagt säga!

Började morgonen hos Pepsi, som skulle ut i hagen precis när jag kom. Så när jag släppt ut henne passade jag på att pyssla i stallet, och jag fick en massa bra gjort :) Mockade fint, tvättade vattenkopp & krubba, hängde upp en tvätt, bytte schabrak osv på grejerna jag haft i lördags och packade alla veckans påsar (vilket inte hanns med i lördags).
Vid halv elva kom pappa och skjutsade ut mig till Holly. Som jag hann uppdatera er om så gjorde vi barbacka-debut och hon skötte sig så bra, så bra :) 

Efter Holly var det hem och äta lunch för att sedan åka med pappa och Hugo upp till "vanliga" stallet igen. Pappa hade nämligen ridkurs, och han fick rida på Pepsi. Pappa var duktig, men Pepsi var inte alls på humör så hon dummade sig mest. Nere i stallet sen så ryktade jag och gjorde henne fin, men något vidare humör var hon inte på överhuvudtaget igår. Hoppas det är bättre med det idag! :)

 På kvällen sen blev det ännu en tur till Lilla H och Holly. Gjorde maten för det hann jag inte på förmiddagen, och sen var det stallmöte. Det bjöds på jättegott fika, lite info om Göteborg HS och en trevlig pratstund. Måste säga att det verkar vara superhärligt gäng som håller hus därute och det kommer säkerligen bli kul att lära känna dom bättre!

Nepp, nu har jag inte tid att sitta här längre. Holly väntar först och främst, och sen i eftermiddag Pepsiplutt :) Måste även försöka hinna plugga litegrann, så att jag blir av med skiten. Vi höres gott folk!

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: