Videoklipp från dressyrträningen

Jo, i lördags var vi ju hemma hos Linda Melin och dressytränade :) Grym tränare det där, och hon får verkligen fram det där lilla extra ur både mig och Pepsi! Jag gillar verkligen hennes tänk och "teknik", och bara över en träning får man kvitto på att det verkligen ger mycket att arbeta på "hennes sätt". Måste börja rida mer så överlag!

Pappa filmade mycket av träningen, så filmen jag klippte ihop blev lite lång ;) Men snäll som jag är fixade jag till en kortare till er, där jag tog ut lite random klipp för er som inte orkar sitta och titta i typ 13 minuter ;) Här får ni båda i alla fall, bara att välja och vraka :) 

Tips är att sätta på ljudet, så får ni höras Lindas kommentarer och förstår bättre vad vi jobbar med :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: