"På måndag, blir det nationella"

Fast ne, om sisådär alldeles jättesnart är det dags för mig att slå på hjärnan på full fokus. Det ska skrivas ett nationellt prov i Svenska B. Uppsats it is, och fem timmar ska vi plågas och skriva skiten ur oss om värderingar. Tur att jag har bullat upp med bullar, skumtomtar, marabou och coca cola, haha :D Lätt fett det bästa med nationella prov! Måste också erkänna att det är ganska värt, för vi slutar när vi skrivit klart (dvs senast 13.15) istället för kl. 16 :D Dessutom så tror jag inte att uppsatsen är superavgörande för min del, har presterat jämnt och bra tidigare under kursen så det borde vara lugnt :) Nämen, gud vad positiv jag har blivit. Heja Nationella! hahaha

När jag skrivit klart så väntar en grym eftermiddag/kväll, det gör ju det hela ännu ännu bättre :) Pepsi och jag ska trimma på sjukhusfältet, mysa massa och förbereda oss inför morgondagens äventyr :D Wii, tagga! Grymt är också att Pepsi har haft lyyx och bara gått en lektion i onsdags, och en igår. Med andra ord lär hon vara piiiigg och fit for fight för träning , speciellt efter lite lösgörande fält-bus i eftermiddag ;D
Ikväll sen ska jag och Amanda gå på bio och se Breaking Dawn part II, sooom jag längtat :)))

Wish me luck på provet!

Dagen till ära måste jag ju lägga in denna också, haha ↓ :) ... Bästa Lärar-Lars (2:01) och Bästa William! ♥
  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: