Ingen Holly denna vecka :(

Som rubriken lyder blir det tyvärr inget Lilla Hageby och ingen Holly denna vecka :( Vill självklart inte riskera att dra dit någon smitta, och även om jag duschar och byter kläder och så så känns det inte helt säkert. Plus att det blir så omständigt med hjälm, skor osv. Kul att vara "Den nya tjejen som typ det första hon gör drar dit en smitta som kräver massor av jobb och tid", nä inte direkt! Bättre att vara på den säkra sidan kände jag :)

Dock är det ju väldigt typiskt eftersom jag har så mycket tid den här veckan. I och för sig så behöver ju mycket av den läggas på att bli av med ringormssmittan, så ja. Nästa vecka när allting är sanerat och fixat så hoppas jag att jag får ihop logistiken så att jag kan åka till Lilla H :) Holly har dessutom fått ny, inpassad sadel nu. Kalasbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: