En minst sagt grym vår väntar på mig

Kan knappt bärga mig, seriöst! :))))

Sista helgen april pyser jag och Amanda med Lilla Hageby-gänget ner till Göteborg Horse Show! Kommer bli minst sagt grymt med tre dagar där nere. ååååh, massor av shopping, världscupfinaler och ja partyyyy helt enkelt! Wiiiiiiee :D

 
I mitten av maj sen har jag, pappa och Hugo bokat en resa till New York, galeeet! Ännu är inte bestämt exakt vad vi ska göra, men jag är säker på att det kommer bli en grym upplevelse. Har ni tips på vad man inte får missa tar jag gärna emot! ;D


Sist men inte minst så avslutas ju våren med Studenten!! Först och främst kommer säkert själva sudenten att vara sjukt kul, men bäst av allt blir det att få avsluta skolan och komma ut i vuxenlivet på riktigt :D Lika läskigt som spännande tyyyp :))))


Kommentarer
Postat av: Ella - I USA ♥

Jag har precis kommit hem från Ny! Och ett tips om ni ska dit, ni måste upp i empire state building! Det var sjukt coolt :DD

Svar: Tack för tipset, vi har planerat att göra det :D
// Hillevi

2012-11-15 @ 20:24:33
URL: http://elikas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: