Chillmode hela veckan (y)

Att mjukstarta på gymnasiet efter ett höstlov trodde jag inte att vi skulle få lov att göra, men tydligen hade jag fel och det ska jag verkligen inte klaga på :D

I måndags hade vi som vanligt bara två lektioner, varav den ena var vår sista idrottslektion och gick ut på att spela pingis i ungeför 40 minuter tillsammans med Amanda. Helt ok! ;)

Igår slutade vi ju efter lunch, och det berodde på att vi hade schemalagt för idrott på eftermiddagen men det enda vi skulle göra var att lämna in en teoriuppgift. Skickade man den på mejl behövde man inte komma alls, så det gjorde jag såklart ;) Lagom jobbig lektion sådär!

Idag är vi totalt HELLEDIGA :D Sjukt bra! I vanliga fall har vi två lektioner på onsdagar, men den ena blev inställd av okänd anledning. Den andra lyckades vi få inställd just bara för att det var vår enda lektion, och det är ju ovärt att åka till skolan för bara en lektion ;) Japp, vi har rätt schyssta lärare! :D

Imorrn har vi något som kallas för "coachingtid" vilket är schemabrytande så vi har inga lektioner. På coachingtiden så ska man typ ta igen saker som man kommit efter med. Det är ungefär som läxtid fast i skolan, vilket är superbra! Synd att dagen är lagd såhär efter lovet bara för nu har jag typ inte mycket alls att göra. Men det är obligatorisk närvaro så jag tänkte åka dit och försöka klura lite på ett tal som ska hållas i svenskan, lika bra att få't gjort liksom :) I alla fall så slutar vi vid lunch, så det blir ingen jobbig dag direkt ;) 

Enda dagen denhär veckan som är jobbig är fredagen, men eftersom det är den enda dagen ska jag ju inte klaga heller. Synd att det är just fredagen som vi går till 16 dock. Menmen, vi har sovmorgon då i alla fall ;) 

Hihi, inte kan man tro att jag faktiskt går sista året på en plugglinje på gymnasiet inte. Ni anar inte hur underbart jag tycker att det här är, skolan känns ju nästan helt okej nu! :D 

Som ni förstår så innebär ju det här troligen mer och roligare uppdatering för er också, bra va? :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: