20-21 november

Halloj på er!

Gårdagen gick minst sagt i ett, och trots att jag hade bilen så var jag inte hemma förens strax innan nio igårkväll. Inte okej att sluta skolan kl. 16 faktiskt, men jag hade inget att plugga på kvällen och det var heller inget kul på tv så egentligen gjorde det inte så värst mycket :)

I alla fall så gick jag ju i skolan från 8.10 till 16 då, och sen åkte jag direkt till Pepsi. Mockade och borstade av henne ordentligt innan hon skulle på lektion och jag skulle till nästa stall. Holly och jag tog en mörkertur, och jag hade flyt så vi kunde rida tillsammans med två till från stallet :) Holly var himla pigg och glad, nästan så att det var bästa hon gått på länge faktiskt :D Hoppas hon är lika fin på banan idag!
På hemvägen sen köpte jag med mig en pizza, mumsiii ;) 

Idag är det onsdag, vilket i vanliga fall innebär att vi går 10.45-16 -.- Meeeen vår eftermiddagslektion blev flyttad till morgonen så vi går 8.10-12.15 istället. Gryyymt bra!! :D Ännu bättre blir det eftersom det är superfint väder ute :) När vi har slutat ska jag och mamma äta lunch på stan nånstans, och sen ska HollyPolly ridas och fotas! I eftermiddag/kväll blir det Pepsi-mys, såklart :)

Vi hörs senare, förhoppningsvis med lite bilder och kanske film på Holly :) Nyfikna?

Kram H 

Mitt fina hjärta taggar hoppträning, i söndags :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: