Gårdagen, 28 maj 2012


En bra dag blev det igår, trots morgonens lilla kaos ;)

I skolan slutade vi vid strax efter två och då bar det upp till stallet :) Dock glömde jag (såklart!!) att jag ställt cykeln vid hållplatsen där, menmen. Det var mindre viktigt i jämförelse med datorn så att säga ;)

När jag kom upp till stallet smaskade jag på helgens lördags/söndagsfika, vilket var snickersrutor som jag själv bakat ;) Galet goda måste jag erkänna, speciellt när man är hungrig! Mockade hos Doma och sen borstade jag av Pepsi en snabbis innan hon skulle gå lektion. Under tiden blev det skogstur med Doma, Amanda och Zätus :)

En trevlig runda med mycket "håll-igång" blev det, och hästarna var glaada (y) Och alltså ni anar inte hur sjukligt stark Doma blev när vi skulle galoppera på sjukhusfältet, haha! Trots att jag hade pelhamet (bra val!!) så drog hon mig nästan ända fram till öronen flera gånger :P En gång trodde jag ärligt att hon skulle dra av mig bokstavligen, haha. Tur att hon är söt och inte bockar ;) 

Lite söta kvalitétsbilder från turen ↓ Fälten är redan vita istället för gula ;)








Tillbaka i stallet fixade jag iordning lite innan det blev mys- och ryktstund med Pepsi-plutt :D Bästa hon ♥ Sen skulle hon gå lektion igen, och då mockade jag, la in massa ny torv och gjorde fint till prinsessan ;)

Cyklade hemåt med Emma och pratade om lite allt möjligt :) Packade hos mamma för att sedan åka över till pappa och äta och chilla! Idag hade vi tisdags-sovmorgon och dessutom slutar vi efter lunch :D Eftermiddagen lär se ut ungefär som igår, förutom att skogsturen byts ut mot ett dressyrpass och senare väntar US-möte.

Kram H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: