Finspång Ryttarkamraterna 6 maj


I söndags var det ju dags för omg. 2 av div. III hoppallsvenskan! Denna omgång gick i Finspång, var jag aldrig faktiskt har varit på tävling förut.
Som ni antagligen vet så red jag själv inte denna omgång, eftersom det var dressyrallsvenskan dagen innan. Däremot fick jag åka med Maria och Doma, för att fota, träffa och hejja på laget :D 
De som red från oss var Frida Örnborg, Linda Nilsson, Maria Ohlsson och Lotta Johnsson. De var riktigt duktiga, men tyvärr slutade laget lite förargligt på 9 fel och en 10:e plats av 13 lag. Däremot hade vi/de bra stilpoäng :))
Maria startade även 1,10-klassen efter, så jag var kvar och fotade den också. En klurig och lång bana var det, bara en dubbelnolla av 18 startande. Maria och Doma gjorde riktigt bra ifrån sig men tyvärr blev resultatet 0+ute efter en liten ofrivillig avsittning. Dock räckte det till en 4:e placering ändå, så massa grattis! :D

Alla bilder finns på min hemsida, här får ni några random smakisar ↓












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: